Digitalno označevanje prostorov zagotavlja preglednost in učinkovitost
Spreminjajoča kultura konferenc in sestankov, kjer so srečanja bolj spontana in se pogosteje prestavljajo, ustvarja potrebo po prilagodljivih in zanesljivih sistemih rezervacij prostorov. Učinkovita rešitev je digitalno označevanje, ki je vključeno v sistem za elektronsko označevanje prostorov. Glavni cilj je zamenjava papirnatih ali neprilagodljivih oznak za konferenčne sobe, pisarne, sejne sobe ali sobe za zdravljenje z digitalnimi zasloni. Z elektronskimi etiketami na policah je mogoče digitalno upravljanje prostorov. E-papirni zasloni omogočajo popolno grafično predstavitev dodelitve prostorov, tako da je mogoče zasedenost seminarskih sob, konferenčne sob ali sob za zdravljenje kadarkoli posodobiti in upravljati.
Elektronsko označevanje prostorov predvsem zmanjšuje administrativno obremenitev, saj lahko zaposleni hitro in enostavno zabeležijo oznake prostorov. Osebju za upravljanje objektov ni več treba tiskati papirnatih napisov, saj je vsebino na zaslonih mogoče z enim samim klikov centralno in samodejno upravljati (tudi individualno prek vnosov v koledar). Digitalno označevanje prostorov ne zagotavlja le preglednih informacij za stranke, osebje in obiskovalce, temveč omogoča tudi prilagodljive in hitre postopke rezervacij. Z integracijo v že uporabljene koledarske sisteme in sisteme rezervacij, rešitve vmesnikov ali programsko opremo, kot je Microsoft Exchange, je mogoče digitalne oznake enostavno povezati v omrežje. Digitalno sporočanje optimizira upravljanje prostora.
- Aktualno označevanje prostorov s hitrimi centralno upravljanimi spremembami
- Pregledno digitalno označevanje prostorov
- Zaradi učinkovitejše uporabe prostorov ni večkratnih rezervacij / visokih upravnih stroškov
- Neposredni vmesnik s programom za upravljanje koledarja
- Smerniki za orientacijo v velikih kompleksih
- Sodobni videz
- Pisarne / sejne sobe / konferenčne dvorane
- Bolnišnice / prostori za zdravljenje
- Hoteli
- Restavracije
- Izobraževalne ustanove
- Prometna vozlišča: letališča / železniške postaje
Rešitve za digitalno označevanje, ki temeljijo na e-črnilu ali e-papirju upravljajo prostore in olajšujejo vsakodnevne procese. Preizkušena tehnologija podjetja e-shelf-labels z digitalnimi cenovkami poenostavlja orientacijo na prometnih vozliščih, kot so letališča ali železniške postaje, zaradi preproste namestitve pa se lahko uporablja kot usmerjevalniki v bankah, hotelih, zdravstvenih ustanovah, bencinskih črpalkah, uradih in izobraževalnih ustanovah. V bolnišnicah se lahko digitalno označevanje uporablja za upravljanje prostorov za zdravljenje in operacijskih sob ter zasedenosti postelj.
Inteligentno upravljanje prostorov in pisarn z ROOMZ
V podjetjih, na univerzah ali v drugih javnih ustanovah digitalno upravljanje prostorov možno v realnem času. Sejnih sob in pisarn redne sestanke, konferenčnih sob za sestanke ali dvoran za kongrese ni več potrebno rezervirati ročno. S tem se izognete visokim administrativnim stroškom, neizkoriščenim sejnim sobam ali celo večkratnim rezervacijam.
Prilagodljivo in pregledno upravljanje prostorov ni namenjeno le za tradicionalna delovna okolja, kot so sejne sobe, pisarne, konferenčne dvorane, predavalnice ali skupinske delovne sobe, temveč tudi za sodobne modele delovnih mest, kot so prostori za skupno delo ali souporaba miz. Zlasti ta inovativna delovna okolja zahtevajo ciljno usmerjeno in preprosto rešitev za upravljanje prostora in pisarn. Inteligentni sistem za rezervacijo prostorov podjetja ROOMZ uporablja senzorje, ki zaznavajo prosta delovna mesta, jih kartirajo in prikazujejo. Tako lahko delavce hitro razporedite v ustrezne pisarniške prostore. Na zaslonu ROOMZ je nato prikazana zasedenost posameznih prostorov ali delovnih postaj. Če je sestanek preklican v zadnjem trenutku, ga lahko prekličete centralno ali neposredno na digitalnem zaslonu. Poleg tega inteligentni senzorji zaznajo, če so sobe rezervirane, vendar se ne uporabljajo. Sistem za rezervacijo sob evidentira te sestanke in samodejno sprosti nepravilno rezervirane sobe.
Skupno delo je vedno pogosteje. Podjetja nudijo svoje delno opremljene prostore, da bi delavcem, samozaposlenim osebam ali novoustanovljenim podjetjem ponudila ustrezne prostore, kot so konferenčne sobe ali delovne postaje. Posamezne sobe lahko najamejo in rezervirajo.
Souporaba pisalnih miz poteka znotraj podjetja. V podjetju (pogosto gre za start-up podjetje) je zaposlenih manj ljudi, kot je na voljo delovnih mest, zato je njihovo upravljanje pomembno.
Označevanje omogoča svobodno izbiro vsebine in predstavitve
Na elektronskih etiketah na policah se poleg časa zasedenosti sobe lahko prikažejo tudi dodatne informacije, na primer ime dogodka. Tudi spremembe napisov na vratih, na primer zaradi selitve sodelavca v novo pisarno, se lahko hitro izvedejo. Ker se sistem za elektronsko označevanje prostorov upravlja centralno, so razpoložljivi prostori, ki so označeni z digitalnimi napisi na vratih, na splošno veliko bolj učinkovito uporabljeni. S pomočjo programske opreme za upravljanje sob lahko na digitalnih etiketah v nekaj sekundah prikažete nove rezervacije, tako da so vse sobe vedno označene.
V postopek upravljanja prostorov lahko vključite tudi lastno korporativne identiteto. Individualna postavitev in prikaz logotipov ali slik na digitalnih etiketah zagotavljata enoten videz podjetja. Digitalne oznake, kot je zaslon s pregledom dogodkov v preddverju, se obiskovalcem ali strankam zdijo napredne in profesionalne.
UPRAVLJANJE PROSTORA Z VEČNAMENSKIMI ZASLONI Z E-ČRNILOM
Strojne rešitve Visionecta so zaradi prilagodljivega in večnamenskega zaslona idealne za upravljanje prostora. Velikoformatni zasloni z e-črnilom so zasnovani tako, da se popolnoma prilegajo vsakemu okolju. Digitalni zasloni z e-črnilom, ki so na voljo v sivih odtenkih HD in polnih barvah, navdušujejo z brezhibno berljivostjo, sodobnim aluminijastim ohišjem in enostavno uporabo. Zasloni z e-črnilom so primerni za notranje in zunanje označevanje v številnih panogah.
Učinkovito upravljanje prostorov s sistemi za rezervacijo sob
Sistemi za rezervacijo sob so odličen dodatek v pisarniških okoljih, hotelih ali na prireditvah, konferencah in srečanjih. Vsaka soba ima drugačno področje uporabe, zato jo lahko označimo kot sejno sobo, konferenčno sobo ali čakalnico. S pomočjo sistema za rezervacijo sob je sobe mogoče enostavno in priročno upravljati. Upoštevajo se površina, število udeležencev, funkcija in oprema prostora.
Sistemi omogočajo preprosto rezervacijo sob. Sobe lahko rezervirate, prekličete in kategorizirate prek spleta. Rezervacija sobe je prek sistema prilagodljiva in enostavno, zato jo je mogoče optimalno vključiti v delovni proces.
Vmesno programsko opremo SmaSS (Smart Signage System) obstoječi sistem MES ali ERP povezuje s sistemom za elektronsko označevanje, zaradi česar se lahko uporablja tudi kot programska oprema za upravljanje prostorov. Prek sistema SmaSS Ofiice je koledarje ali sisteme za beleženje delovnega časa mogoče povezati z digitalnimi oznakami in jih upravljati. Kot običajno lahko sestanke ustvarite v koledarju, podatki pa se nato prenesejo na zaslone z e-črnilom. S storitvijo SmaSS Office lahko rezervacije sob prilagodljivo in enostavno upravljate prek spletnega vmesnika.
Druga področja uporabe
- Trgovina
Trgovcem ponujamo rešitve, specifične za posamezno panogo, ki povezujejo spletno trgovino, maloprodajo in programe za stranke.
- Industrija
Elektronsko označevanje za napotnice, upravljanje skladišča, organizacijo ali optimizacijo tekočih procesov.
- Dogodki
Digitalne oznake se pogosto uporabljajo tudi na različnih dogodkih, kot so sejmi ali razstave.