Inteligentno upravljanje sejnih sob in senzorsko nadzorovano upravljanje delovnih mest
Pametna delovna okolja, souporaba miz ali možnosti dela od doma. Sodobne oblike dela predstavljajo nove izzive pri upravljanju objektov glede na optimalno uporabo stavb. Trend prilagodljivega delovnega mesta, od zasebnih in fiksnih do skupnih in prilagodljivih prostorov, zahteva dinamično upravljanje sejnih sob, ki temelji na informacijah. Prostore lahko uporabite učinkovitejše (v času nezasedenosti za skupno delo ali spontana srečanja), optimizirate notranje procese in gostom zagotavljate udobje. Izdelki ROOMZ s svojimi rešitvami za označevanje zlahka ustvarijo prilagodljivo in pametno delovno mesto. Enostavnost in trajnost se odražata tudi v času delovanja, saj zasloni glede na način uporabe delujejo od dveh do štirih let.
Sistem ROOMZ in njegovi izdelki
Zaslon ROMZ: Spontane rezervacije zaradi intuitivne funkcije na dotik
Brezžični prikazovalniki rezervacij prostorov na osnovi e-papirja z baterijskim delovanjem so primerni tako za sejne sobe kot za posamezne pisarne. Z enostavno uporabo presegajo sodobno označevanje prostorov z elektronskimi napisi na vratih. Olajšajo vsakdan, saj zaposlenim in obiskovalcem takoj pokažejo, če so na pravem mestu, č eje soba zasedena ali prosta, če sobo mogoče rezervirati ter za koliko časa. Plošča na dotik omogoča osebju, da prek zaslona ROOMZ spontano rezervira proste sobe ali jih sprosti, če se sestanek predčasno konča. Zaradi enostavne namestitve brez ožičenja ali vrtanja ter samodejne povezave z obstoječim omrežjem WiFi in orodji za načrtovanje prostorov lahko baterijski zaslon ROOMZ začnete uporabljati v nekaj minutah. Energetsko učinkovita tehnologija e-črnila z zagotovljeno minimalno dvoletno življenjsko dobo baterije prihrani dolgotrajno priključevanje in izključevanje pri polnjenju.
- Brez prostorskih konfliktov na hodnikih/v sejnih sobah
- Brez kablov - enostavna namestitev
- Multi-View - podatki o sobi v dnevnem/tedenskem pogledu
- Intuitivna funkcija na dotik - prilagodljiva rezervacija
- Primerno za vse površine
- Povezava z obstoječim omrežjem Wi-Fi prek NFC
- Dolga življenjska doba baterije (menjava vsaki 2 leti)
Visokoresolucijski 8-palčni zaslon ROOMZ ne prikazuje le trenutne zasedenosti sobe in sledečih rezervacij, vključno z imenom, naslovom in trajanjem. Za optimalno upravljanje prostorov lahko po potrebi prek funkcije Multi-View preklopite z dnevnega na tedenski pregled. Intuitivna funkcija na dotik omogoča spontano rezervacijo in sprostitev prostorov, tako da lahko v kratkem času opravite priložnostne rezervacije za sestanke. Dinamični zaslon iz e-papirja v elegantnem aluminijastem okvirju in s 180-stopinjskim vidnim kotom je mogoče namestiti na vse površine, od stekla do zidu, in ga preprosto odstraniti ter namestiti na drugo mesto.
Sobni/namizni senzor: Senzorsko upravljanje delovnega mesta
Sobni/namizni senzor optimalno dopolnjuje zaslon ROOMZ kot merilni instrument. Po enostavni in brezžični namestitvi senzorji s pomočjo pasivnega infrardečega detektorja gibanja v kombinaciji s patentiranim algoritmom preverijo trenutno zasedenost prostora in jo primerjajo z rezervacijami. Namizni senzorji merijo zasedenost delovnega mesta - na primer za skupno delovno mizo -, sobni senzor pa zasedenost sobe ali sejne sobe. Če senzor v 15 minutah kljub napovedi sestanka ne zazna gibanja, se soba samodejno sprosti. Zaradi funkcije samodejnega sproščanja senzorja se sobe, ki so rezervirane, vendar niso uporabljene (neizvedeni sestanki), samodejno ponovno sprostijo.
- Optimalna izkoriščenost prostora z merjenjem zasedenosti sob
- Zanesljivo odkrivanje praznih rezervacij (neizpeljani sestanki)
- Samodejna sprostitev neuporabljenih prostorov s funkcijo samodejnega sproščanja
- Merjenje klime v prostoru
- Diskretna zasnova za anonimno merjenje
- Maksimalna prilagodljivost pri nameščanju
Sobni/namizni senzor
Z izboljšano kulturo sestankov je mogoče učinkoviteje in bolj spontano uporabljati prostorske vire. Senzorji ROOMZ popolnoma anonimno merijo zasedenost prostora, pri čemer so diskretni in nevsiljivi. Dodatna funkcija zaslona ROOMZ je merjenje klime v prostoru, tako da lahko vedno preverite vlažnost, svetlobo in temperaturo.
Analitik ROOMZ: Dragoceni statistični podatki prek sobnega senzorja
Senzor ROOMZ poleg informacij o zasedenosti sob v realnem času zagotavlja tudi pomemben pregled učinkovite uporabe sob in delovnih mest. Z uvozom tlorisov svojega podjetja lahko ocenite uporabo prostora, od posameznega nadstropja do globalne organizacije. S pregledovalnikom prostorov lahko tloris prikažete na različnih napravah, kot sta pametni telefon ali tablica, tako da lahko zaposleni takoj najdejo prosto delovno mesto.
- Vrednotenje dejanskega povpraševanja po sobah
- ROOMZ Viewer: splošni pregled vseh sob prek tabel
- Združljivost z vsemi napravami
- Identifikacija/zmanjšanje števila neizpeljanih sestankov
- Analitika podatkov za prilagoditev strategije delovnega mesta
Arhitektura ROOMZ: Programska oprema v oblaku/na lokaciji
Strežnik ROOMZ omogoča prikaz do 1000 zaslonov iz oblaka ali vaše lokalne strukture IT. Osnova je lastna programska oprema za upravljanje, ki jo lahko enostavno vključite v obstoječo strukturo IT (npr. Office 365, Microsoft Exchange, Google Calendar). Programska oprema ROOMZ lahko deluje neposredno kot rešitev v oblaku ali lokalno na lastnih strežnikih in predstavlja povezavo med sistemom rezervacij, zasloni in senzorji.
Roomz omogoča naslednje nastavitve:
- Sistem rezervacij na lokaciji - strežnik ROOMZ na lokaciji
- Sistem rezervacij na lokaciji - strežnik ROOMZ v oblaku (Azure)
- Sistem rezervacij v oblaku (Office 365) - strežnik ROOM v oblaku (Azure)
Z aplikacijo ROOMZ lahko izdelke ROOMZ enostavno vključite v obstoječe omrežje Wi-Fi. Prek strežnika je lahko upravljate tudi posodobitev omrežne konfiguracije. Vzdrževanje ni potrebno, saj se programska oprema uporablja lokalno namesto prek operacijskega sistema. Na zaslonu torej ni podatkov, podprti pa vsi protokoli Wi-Fi (vključno s certifikati).
Oznaka ROOMZ se ujema z vsakim pisarniškim okoljem, izboljša učinkovitost uporabe prostora in varčuje z energijo, tako na univerzah in v poslovnih parkih kot tudi v majhnih pisarnah, ordinacijah ali skupnih delovnih mestih.
Drugi izdelki
- Digitalno označevanje prostorov
Digitalno označevanje prostorov s tehnologijo e-črnila nadomešča tradicionalno označevanje na papirju.
- Dogodki
Digitalne oznake se pogosto uporabljajo tudi na različnih dogodkih, kot so sejmi ali razstave.
- Upravljanje prostora
Inteligentno označevanje prostorov s centralnim nadzorom in povezavo z obstoječo programsko opremo za načrtovanje.