Digitalno označevanje prostorov: Individualno in trajnostno
Označevanje prostorov s pomočjo digitalnih napisov na vratih se ne uporabljajo več le v maloprodaji. Poleg inovativnega označevanja lahko digitalne napise uporabljate na različnih področjih, med drugim za industrijo, dogodke, gastronomijo ali turizem.
Z uporabo digitalnih napisov v sejnih sobah, konferenčnih dvoranah, zdravstvenih ustanovah, hotelih ali restavracijah zaposlenim močno olajšate vsakodnevno delo. Na elektronskih napisih na vratih sejnih sob se v nekaj sekundah prikažejo nove rezervacije. Tako so zaposleni, obiskovalci in gostje vedno na tekočem.
Kako delujejo digitalni napisi?
Inovativno digitalno označevanje se nadzoruje in posodablja brezžično prek usmerjevalnika, ki mora biti povezan prek omrežja Ethernet. Po želji lahko posamezne postavitve ustvarite z ustrezno programsko opremo za digitalno sporočanje, kot so fbOS, Jeegy ali rešitve proizvajalca, potem pa jih brezžično uvozite v digitalni napis. Življenjska doba baterije digitalnih zaslonov je tudi po večkratnih posodobitvah več mesecev, kar potrjuje njihovo ekonomičnost. Z uporabo digitalnih napisov na vratih so stroški vzdrževanja in delovanja vašega podjetja izjemno nizki. Namestitev digitalnih napisov je enostavna, zato jih je mogoče uporabiti na različnih področjih.
Digitalno označevanje prostorov s tehnologijo e-črnila nadomešča tradicionalno označevanje s papirjem. Ta oblika ni le trajnostna, temveč vašemu podjetju omogoča tudi prihranek denarja, saj se upravlja centralno in v skoraj realnem času prikaže informacije iz notranjega sistema. Tako so digitalni napis na vratih in vaše stranke vedno na tekočem, razpoložljivi prostori pa so veliko učinkoviteje izkoriščeni.
Podatke, ki bodo prikazani na digitalnem napisu, določite tako, da izberete eno ali več možnosti povezave iz razpoložljive zbirke. Z nekaj kliki lahko poiščete in vizualizirate želene informacije, kot so sestanki v MS Outlooku ali Googlovem koledarja. Inovativni zasloni iz e-papirja omogočajo popoln grafični prikaz zasedenosti prostora. Pisarniške sobe, sejne sobe, seminarske in konferenčne sobe ter sobe za zdravljenje in bolnike lahko kadarkoli posodobite in enostavno upravljate.
- Različni okvirji
- Deluje na baterijo
- Nizka poraba energije
- Zamenljiva baterija
- Vidni kot do 180 stopinj
- Pokončni in ležeči format
- Številne možnosti namestitve
- Sodoben uporabniški vmesnik z enostavnim in intuitivnim upravljanjem
- Najnovejše tehnologije HTML 5
- Možna razširitev in povezava z drugimi sistemi
- Šifriran prenos in zaščita dostopa (s prijavo)
- Trajnostna in okolju prijazna rešitev
- Povezljivost prek vmesnika REST
- Dostopnost prek kateregakoli brskalnika, neodvisno od platforme in naprave
ROOMZ: Revolucionarno upravljanje prostora in učinkovite rešitve na delovnih mestih
Izdelki ROOMZ ustvarjajo prilagodljivo delovno okolje, saj omogočajo učinkovitejšo uporabo prostorov, izboljšanje notranjih procesov in večje zadovoljstvo zaposlenih. Zaposleni lahko s ploščo na dotik prek zaslona ROOMZ rezervirajo proste sobe ali pa jih sprostijo, če se sestanek predčasno konča. Idealni dodatek senzor ROOMZ preverja trenutno zasedenost sob in s senzorjem mize zazna prisotnost ali odsotnost udeležencev ter rezervirane, vendar neuporabljene sobe (neizpeljani sestanki). S funkcijo samodejnega sproščanja se ti prostori samodejno ponovno sprostijo, tako da lahko prostorske vire uporabljate pametno in hitreje.
Senzor ROOMZ poleg tega na podlagi tlorisa nudi pomemben prikaz dejanske zasedenosti sob in delovnih mest. S pregledovalnikom prostorov lahko zaposleni na različnih napravah, kot so pametni telefoni ali tablice, vidijo prosta delovna mesta, ki jih lahko rezervirajo za sestanke.
Lahko se uporablja na univerzah in v poslovnih parkih ali pa v majhnih pisarnah, ordinacijah ali delovnih prostorih. Elegantne oznake ROOMZ z aluminijastim okvirjem spadajo v vsako pisarniško okolje. Zaslon ne potrebuje kablov, je združljiv z obstoječo infrastrukturo Wi-Fi, prav tako pa ga je mogoče namestiti na vse površine, kot sta steklo ali les.
Joan: Prilagodljivo upravljanje prostora
Zaposleni, ki načrtujejo sestanke ali se jih udeležujejo, niso vedno v pisarni. Oznake Joan proizvajalca Visionect so primerne za takšne prilagodljive modele dela. Sistem za upravljanje sob odlikujeta prilagodljivost in neodvisnost od naprav. Sobe ali skupne prostore lahko rezervirate prek programske opreme ali aplikacije Joan, in sicer tako na delovnem mestu kot na poti. Programsko opremo lahko uporabite tudi za hitro spreminjanje že načrtovanih sestankov, na primer za podaljšanje ali ponovno načrtovanje. Poleg tega aplikacija omogoča iskanje prostih sob ali pisalnih miz, kar je še posebej koristno za zunanje sodelavce ali uporabnike skupnih pisalnih miz. Informacije se ustrezno posodabljajo tudi na digitalnih napisih na vratih pred sobami.
Elektronski napisi za vrata Joan tako delujejo kot del sistema za upravljanje prostorov in se prilagodijo takoj, ko so v programski opremi, aplikaciji, na zaslonu ali v povezanih koledarskih aplikacijah izvedene spremembe. Napisi, ki temeljijo na e-papirju, so še posebej dobro berljivi in imajo dolgo življenjsko dobo baterije.
Zasloni Joan so glede na uporabo na voljo v velikostih 6 in 13 palcev, z ustreznim nosilcem pa jih lahko vedno lahko poljubno namestite. Mobilne naprave so povezane z aplikacijo Joan, zato zasloni iz e-papirja omogočajo aktualno in enostavno označevanje prostorov na sodobnih delovnih mestih, ne glede na to, ali so zaposleni v službi ali na poti.