COVID-19: OMEJITVE DOSTOPA V MALOPRODAJI
Nemška vlada se je skupaj z zvezni deželami odločila, da omili omejitev za preprečevanje širjenja COVID-19. Od 20. aprila so se po vsej državi z nekaj izjemami lahko ponovno odprle trgovine do velikosti 800 kvadratnih metrov. Kljub temu mora vsak trgovec poskrbeti za upoštevanje varnostnih in higienskih ukrepov. Poleg razdalje 1,5 m med posameznimi osebami Odredba o zaščiti pred COVID-19 v deželi Severno Porenje-Vestfalija določa, da število strank, ki so hkrati prisotne v trgovini, ne sme presegati ene osebe na deset kvadratnih metrov. Na Bavarskem veljajo strožje zahteve in kot omejitev števila obiskovalcev v trgovini priporočajo razmerje ena oseba na 20 kvadratnih metrov.
Rešitev: Upravljanje pretoka strank z digitalno oglasno tablo
Po sprostitvi omejitev za preprečevanje širjenja COVID-19 v industriji in trgovini se številna maloprodajna podjetja soočajo z novimi izzivi: Kako zagotoviti najmanjšo razdaljo med strankami in kako nadzirati število ljudi v trgovini? Najmanjša razdalja je običajno določena z oznakami na tleh, e-shelf-labels pa ponuja pametni sistem, s katerim lahko merite pretok strank pri vhodu in izhodu ter jim prek digitalnih oglasnih tablah ali drugih prikazovalnikov (na primer sistem semaforja) sporočite, ali lahko takoj vstopijo v trgovino ali morajo počakati pred vhodom.
Pametno upravljanje pretoka kupcev, ki ga ponuja e-shelf-labels, s senzorji spremlja, koliko kupcev je trenutno v trgovini, in te informacije posreduje shranjeni programski opremi. Programska oprema primerja podatke z vnaprej določeno omejitvijo števila oseb in na zaslon pošlje ustrezen signal .
Ko število strank doseže mejo, se na digitalni oglasni tabli pojavi simbol STOP ali rdeča barva, ki stranki sporoča, da mora počakati pred trgovino. Če stranka zapusti trgovino, se na semaforju prikaže beseda VSTOP ali pa zeleno obarva. Zaslon je prek sistema vsebine na zahtevo mogoče individualno prilagoditi dizajnu vašega podjetja in ga dopolniti z dodatnimi informacijami, kot so oglasi ali novice.
- Enostavna namestitev in uporaba
- Stalno obveščanje o pretoku strank v trgovini
- Preglednost za stranke in zaposlene
- Razbremenitev zaposlenih z digitalnim sporočanjem
- Razumljiva in intuitivna zasnova (sistem semaforja za COVID-19)
- Uporaba komponent tudi po COVID-19
Namestitev sistema je enostavna in ne zahteva posebnega znanja. Če imate lokalno brezžično omrežje (Wi-Fi) z dostopom do interneta in standardnimi omrežnimi povezavami, je vaša trgovina primerna za uvedbo pametnega upravitelja pretoka strank. Za prikaz vsebine lahko uporabite katerkoli monitor ali televizor s priključkom HDMI. Če želite namesto priporočenih digitalnih tabel uporabiti obstoječe zaslone, boste poleg senzorjev in programske opreme, ki so vključeni v sistem, potrebovali tudi predvajalnik medijev, ki vam ga z veseljem ponudimo kot del paketa. Število senzorjev je odvisno od postavitve trgovine. Če sta vhod in izhod enaka, zadostuje en senzor. Če sta vhod in izhod ločena, potrebujete dva senzorja.
Vsebino zaslonov in upravljanje nastavitev dostopa (npr. nastavitev omejitve) lahko enostavno upravljate in urejate prek uporabniku prijaznega spletnega vmesnika. Predloge lahko oblikujete v skladu z dizajnom podjetja in dodate individualno vsebino, kot so oglasi, promocije popustov, novice o trgovini ali splošne novice. Tako lahko digitalne table uporabite za oglaševanje in strankam skrajšate čakanje pred trgovino.
Galerija
Cene
Vse cene so navedene v evrih kot neto cene.
Senzorji:
Vhod in izhod sta enaka (1 senzor) 169,00 € neto |
Vhod in izhod sta ločena (2 senzorja) 319,00 € neto |
Digitalno sporočanje:
Opcija A: 43-palčna digitalna oglasna tabla e-shelf-labels.
1290,00 € neto |
Opcija B: obstoječi zaslon z medijskim predvajalnikom A-216W
75,00 € neto |
Licenčnina:
Mesečna pristojbina za pametno upravljanje toka strank (3 mesece vnaprej)
20,00 € neto |
Po COVID-19: Nakupovanje in interaktivno svetovanje o izdelkih
Senzorje in zaslone je mogoče koristno vključiti v infrastrukturo trgovine tudi po pandemiji COVID-19. Senzorji lahko še vedno merijo pretok strank za statistične namene, digitalna oglasna tabla pa lahko služi tudi kot sodoben oglaševalski medij ali interaktivni svetovalec za izdelke. S tem svojim strankam olajšate takojšnjo odločitev o nakupu in odpravite potrebo po spletnem iskanju njihovega najljubšega izdelka. Virtualni prodajni svetovalci prek zaslona ali zaslona na dotik posredujejo bistvene informacije o želenem izdelku. Poleg tega povezava do digitalnih cenovk podjetja e-shelf-labels prikazuje položaj izdelka z utripanjem diod LED, ki so vgrajene v etikete, kar odpravlja dolgotrajno iskanje v trgovini in morebitno prekinitev nakupa.
Drugi izdelki
- Digitalni reklamni panoji / digitalne oglasne table
Idealna strojna rešitev za programsko opremo za interaktivno svetovanje o izdelkih je digitalna oglasna tabla s 43-palčnim zaslonom s polno HD ločljivostjo, ki je idealen instrument za pridobivanje novih strank.
- Funkcije z dodano vrednostjo
Nudimo idealne funkcije z dodano vrednostjo za digitalno sporočanje, kot so mobilni plačilni sistemi ali avtomatizirano upravljanje zalog v realnem času.
- Interaktivni svetovalec za izdelke
Interaktivni svetovalni sistemi za digitalne naprave (televizorji/zasloni na dotik v trgovinah) strankam olajšajo takojšnje odločanje o nakupu in odpravljajo potrebo po spletnem iskanju