Kaj je digitalno sporočanje?

PREDNOSTI
  • Večja priljubljenost stacionarne trgovine z inovativnimi rešitvami
  • Interaktivni komunikacijski kanali (zasloni na dotik kot virtualni svetovalci)
  • Ciljno usmerjena interakcija s ciljno skupino prek vizualnih dražljajev na zaslonih na dotik
  • Pregledna komunikacija med strankami in zaposlenimi v realnem času
  • Okrepljeno spodbujanje prodaje in postavitev blagovne znamke s tržnimi ukrepi

 

Digitalno sporočanje kot interaktivna komunikacijska rešitev

Digitalno sporočanje z interaktivnimi aplikacijami poživi vaše prostore. Poslovnim partnerjem in strankam lahko ob prihodu na zaslonu zaželite osebno dobrodošlico ali pa obiskovalcem ob vstopu v prostore ponudite najnovejše informacije, na primer s slikovno predstavitvijo podjetja. Tako boste neposredno in učinkovito nagovorili svojo ciljno skupino.

Rešitve za digitalno sporočanje so veliko več kot le oglaševalski medij. V izobraževalnih ustanovah je mogoče z digitalnimi zasloni enostavno predstaviti navodila in hkrati posodobiti kampus. Sistem za iskanje poti ali informacijske table, ki temeljijo na digitalnem sporočanju, so primerne tudi za nakupovalna središča, velike poslovne stavbe, bolnišnice in celo prometna središča, kot so železniške postaje in letališča.

 

 

Področja uporabe

Digitalno sporočanje se uporablja v maloprodaji, hotelirstvu in gostinstvu, industriji, upravljanju objektov in javnem prometu. Obstajajo različni pristopi, na primer digitalno sporočanje z visokoresolucijskimi rešitvami LCD na dotik, ki se večinoma interaktivno uporabljajo v maloprodaji, gostinstvu in kioskih, pa tudi učinkovite rešitve z zasloni iz e-črnila, ki se uporabljajo tudi na prostem in v industriji. Lahko se posodobijo prek omrežij WiFi in LTE ali pa se namestijo prek sončne energije namestijo sami.

 

Prodajno mesto: Digitalno sporočanje za pospeševanje prodaje in zvestobo strank

Digitalno sporočanje kot del celovitega trženjskega koncepta zagotavlja trajen uspeh na področju zvestobe strank. S posebej prilagojeno vsebino ustvarite dialog in s tem povečate zvestobo strank. Digitalne zaslone, tablice ali video stene poleg tradicionalnih maloprodajnih trgovin uporabljajo tudi finančne in zavarovalniške agencije ter celo fitnes centri.

Digitalne video letvice - VUSION Rail in Newton TOUCH

VIDEO LETVICA LCD: TRŽENJE NEPOSREDNO NA POLICI

Video letvice, kot sta VUSION Rail podjetja SES-imagotag ali Newton TOUCH podjetja SOLUM, se priporočajo kot revolucionarno tržno orodje za strategijo aktivne prodaje na prodajnem mestu. Uporabljajo se lahko za prikaz dinamičnih gibljivih slik v polni ločljivosti in z oglaševalskim učinkom. Na ta način pritegnete pozornost kupca na svoje sporočilo in potencialne kupce spremenite v kupce, če so izdelki oprijemljivi in vidni. Z usmerjenimi dodatnimi informacijami o izdelkih neposredno na polici in interaktivnimi elementi strankam omogočite informativno in sodobno nakupovalno izkušnjo ter ustvarite nove načine komunikacije s strankami.

Želite svojo polico spremeniti v marketinškega ambasadorja? Za več informacij o storitvah VUSION Rail ali Newton TOUCH kliknite spodnje gumbe.

Korporativno komuniciranje: Digitalno sporočanje za pregledno organizacijo

Da agilne oblike dela, kot so souporaba miz ali prostori za skupno delo, v velikih pisarnah in sejnih sobah ne bi povzročale prostorskih konfliktov, so potrebne napredne rešitve pri upravljanju delovnih mest in prostorov. Z digitalnim označevanjem prostorov in ustreznimi infotočkami lahko prilagodljivo označite delovna mesta in takoj prikažete proste sejne sobe. Tako so vsi zaposleni vedno in povsod na tekočem.

Interaktivne izkušnje v trgovini: Elo-Touch

Rešitev za interaktivno označevanje Elo I-Series združuje običajni računalnik z zaslonom na dotik in programsko opremo za upravljanje v oblaku. Interaktivni zasloni na dotik Elo v maloprodajni trgovini delujejo kot virtualni prodajalci in obisk trgovine spremenijo v zanimivo in informativno potovanje po vaši trgovini.

Na policah, v prehodih ali na mestu nakupa se Elo I-Series povezuje s kupci prek Bluetooth, NFC/RFID in zagotavlja povezane izkušnje blagovne znamke v grafiki visoke ločljivosti. EloView omogoča, da se obstoječe mobilne aplikacije, kot so aplikacije blagovnih znamk izdelkov, prek oblaka razporedijo na več zaslonov serije I za uporabo na kraju samem. Videoposnetki, infografike ali druge promocijske ponudbe so lahko na voljo tudi v trgovini, in sicer neposredno ob izdelku. Interaktivne oznake lahko ustvarijo tudi inovativne komunikacijske možnosti, na primer v obliki samopostrežbe. To ustvarja novo maloprodajno izkušnjo neposredno na točki odločanja kupca.

Na policah, v prehodih ali na mestu nakupa se serija Elo I povezuje s kupci prek Bluetootha, NFC/RFID in zagotavlja grafiko z visoko ločljivostjo. EloView omogoča, da se obstoječe mobilne funkcije, kot so aplikacije blagovnih znamk izdelkov, prek oblaka razporedijo na več zaslonov serije I. Tako jih je mogoče uporabljati na lokaciji. Videoposnetki, infografike ali druge promocijske ponudbe so na voljo tudi v trgovini, in sicer neposredno ob izdelku. Interaktivne oznake ustvarijo tudi inovativne komunikacijske možnosti, na primer v obliki samopostrežbe. To kupcu zagotavlja novo prodajno izkušnjo, ko se odloča za nakup.

Programska oprema EloView zagotavlja tudi informacije v trgovini, tako da je promocijsko načrtovanje mogoče usmeriti na podlagi pregleda nad najbolje prodajanimi izdelki. Serija Elo I je komercialno zanesljiva, saj so možnosti namestitve interaktivnih zaslonov na dotik zasnovane tako, da izpolnjujejo zahteve maloprodajnih okolij in redne javne uporabe.

SCREEENR

ODLOČITEV ZA NAKUP BREZ SPLETNEGA RAZISKOVANJA

Programska rešitev za izdelke z digitalnim sporočanjem

AISS s sistemom SCREEENR ponuja platformo za centralno upravljanje vsebin in interaktivnih sistemov pomoči na televizorjih, zaslonih na dotik, tabličnih računalnikih, pametnih telefonih ali drugih mobilnih napravah v prodajalnah, ki kupcem v stacionarni trgovini na drobno olajšajo odločitev o nakupu in zagotavljajo uporabne statistične podatke o vedenju kupcev. Namesto da bi doma na računalniku ali pametnem telefonu iskali želeni izdelek, pametni sistemi pomoči prevzamejo podporne prodajne nasvete za stranke in prodajno osebje v trgovini na kraju samem. Na ta način so podprte spletne raziskave na voljo v stacionarni trgovini in se preprosto upravljajo z ene platforme.

Za SCREEENR je značilen sistem za upravljanje vsebine (CMS), ki je zelo intuitiven za uporabo in omogoča predvajanje najrazličnejših interaktivnih vsebin na najrazličnejših končnih napravah. In to na daljavo, na različnih lokacijah in v nekaj trenutkih. Na ta način je mogoče vgraditi tudi digitalne zamaške za stranke s funkcijo dotika ali brez nje, ki so primerni kot oglasni zasloni za različne maloprodajne sektorje (maloprodaja živil, električnega blaga, pekarne, mesnice).

Svetovalca za izdelke lahko prilagodite svojim potrebam. Uporabite obstoječe zaslone ali vgradite eno od naših strojnih rešitev. Z veseljem bomo za vas ustvarili koncept po meri. Še ne veste, kateri svetovalec za izdelke je najprimernejši za vas in ali obstoječa infrastruktura zadostuje? Z veseljem vam bomo svetovali.

Ni pomembno, ali gre za televizijske rešitve na različnih lokacijah v trgovinah, personalizirane informacijske zaslone, video letvice LCD, ki delujejo kot učinkovite oglaševalske cenovke, ali interaktivni zasloni na dotik v maloprodaji. Digitalno sporočanje popestri vaša oglasna sporočila in v stacionarno prodajo prinese novo izkušnjo.