Elektronsko označevanje cen na prodajnem mestu
SportScheck je že več kot 70 let osrednje stičišče ljudi z zdravim in športnim življenjskim slogom. Vse se je začelo leta 1946, ko je Otto Scheck iz starih vojaških oblačil ukrojil prvo kolekcijo za zimske športe. Zdaj podjetje obstaja že nekaj manj kot 70 let in se ponaša z ogromno velikostjo, saj ima 34 trgovin po vsej Nemčiji, ki jih letno obišče več kot 10 milijonov obiskovalcev. Narašča tudi spletna trgovina, ki zdaj vključuje 50.000 izdelkov več kot 500 blagovnih znamk.
Glede na te ključne podatke se zdi pametno, da korak za korakom preidemo na digitalno tehnologijo. Prvi korak v tej smeri je bila odločitev, da ne bo več treba ročno označevati blaga in športnih izdelkov. Zato je podjetje SportScheck preučilo različne ponudnike elektronskih cenovk in se nazadnje odločilo za elektronske etikete na policah. V trgovinah v Leipzigu in Stuttgartu je bil že opravljen prvi prehod z analognih na elektronske etikete.
Podjetji SportScheck in e-shelf-labels sta izbrali operacijski sistem SoluM z integrirano rešitvijo v oblaku AIMS za cenovne nalepke. Kar zadeva velikost prikaza etiket, sta bili na voljo dve različni velikosti, od katerih je bila vsaka popolnoma primerna za izbrani scenarij uporabe. Za oddelek obutve je bila uporabljena različica s 4,3 palca, za oblačila pa različica s 1,6 palca. S sistemom v oblaku "Advanced Information Management System" (AIMS) je zdaj mogoče celoten sistem ESL upravljati z delovnega mesta, kar zagotavlja skladen videz v različnih trgovinah. Hitro posodabljanje nalepk ob spremembah cen ali informacij zdaj ne predstavlja težav in je opravljeno v trenutku.
KONČNO UČINKOVITO IN TRAJNOSTNO
"Prednosti prenove nalepk v trgovinah ne prinašajo le velikega prihranka časa za zaposlene, temveč tudi ustvarjajo sodobno in v prihodnost usmerjeno okolje v trgovini. Tako nič ne ovira optimalne nakupovalne izkušnje za kupca." - Eickhoff, vodja trgovine