Captana: Pametne police za varen pregled zalog v realnem času
Nič več praznih polic za vaše stranke: Zanesljivo upravljanje zalog je odločilen pogoj, da se vaše podjetje izogne prazninam na policah in pomanjkanju zalog ter tako ostane konkurenčno ob poplavi blaga v maloprodaji in veleprodaji. Poleg maloprodaje tudi industrijski sektor potrebuje optimizirano in zanesljivo upravljanje materialov: Da bi lahko neprekinjeno nadaljevali delovne procese, je zaradi stalnega pretoka materialov potrebno natančno upravljanje zalog. Avtomatizirano spremljanje polic v realnem času "Captana", ki ga je razvilo podjetje SES-imagotag v povezavi z elektronskimi etiketami za police, zagotavlja to celovito preglednost pregleda zalog v realnem času.
Avtomatizirano spremljanje polic prepoznava prazne police/razporejanje
JASNA POVEZAVA MED ETIKETO NA POLICI IN IZDELKOM
S strojnim učenjem lahko Captana digitalno prepozna in v realnem času poroča o prostih mestih in izpadlih zalogah: Elektronsko označevanje cen pomeni, da je vsak izdelek jasno povezan z digitalno etiketo police, tako da lahko police v skladišču ali trgovini skenirajo senzorji v varnostni kameri.
Posneti podatki se uporabijo za izdelavo planograma razpoložljivosti na policah v realnem času. Ti podatki se lahko vizualizirajo tudi v obliki toplotnega zemljevida.
- Razpoložljivost na polici: varen pregled zalog v realnem času
- Zmanjšanje števila primerov, ko zaloge zmanjkajo na najmanjšo možno mero
- Prikaz razmer, ko zaloge niso na voljo
- Zmanjšanje stroškov skladiščenja
- Geolokacija v aplikaciji ShelfWatch
- Več časa za osebje zaradi učinkovitega upravljanja zalog
- Učinkovito povečanje prodaje
- Optimizacija zalog na podlagi podatkov
- Hitra in enostavna podpora pri nabavi
- Optimizacija logistike
GEOLOKACIJA PRIHRANI ČAS VAŠEGA OSEBJAE
Samodejno spremljanje polic prepozna in označi pomanjkanje zalog (razpoložljivost na polici) neposredno na vizualni sliki polic. Zaradi natančne in ločene primerjave z vsakim izdelkom je položaj pomanjkanja zaloge natančno in vizualno zabeležen. Tako celo ni treba ročno skenirati digitalne oznake, saj zaposleni dobijo navodila neposredno z aplikacijo ShelfWatch na pametnem telefonu in so z geolokacijo napoteni do mesta ukrepanja.
UČINKOVITO UPRAVLJANJE ZALOG ZA OPTIMIZACIJO NABAVE
Stalno spremljanje dolgoročno optimizira tudi načrtovanje nabave v podjetju. Osebje prejema konkretne informacije o povpraševanju in stanju zalog. To omogoča določitev optimalne količine naročila za določene izdelke in oceno prihodnjih potreb. Konkretno načrtovanje omogoča tudi prehod na trajnostno upravljanje zalog brez visokih stroškov.
- povežite svojo zbirko podatkov o izdelkih s programsko opremo za spremljanje polic
- namestitev aplikacije ShelfWatch
- namestitev kamer v skladišču ali poslovnem prostoru
- pritrditev elektronskega označevanja cen na artikle
- testiranje sistema za samodejno spremljanje polic
- neprekinjeno spremljanje pomanjkanja zalog v realnem času z uporabo aplikacije ShelfWatch
- stalno upravljanje načrtovanja lastne nabave na podlagi zbranih podatkov
Arhitektura sistema Captana
ZMANJŠANJE IZPADA ZALOG [IN] IZOGIBANJE NEPOTREBNIM STROŠKOM SKLADIŠČENJA.
Z uporabo rešitve za avtomatsko spremljanje polic se občutno zmanjšajo razmere pomanjkanja zalog, kar vodi k zadovoljnim in vračajočim se strankam. Cilj vsakega podjetja je poleg zmanjšanja zalog in presežnih zalog tudi izogibanje povezanim nepotrebnim stroškom skladiščenja. Sistem "Captana" zagotavlja celovito preglednost v realnem času, tako da je raven zalog nizka, ne da bi bila omejena zmožnost dobave. Navsezadnje razpoložljivost na polici optimizira razpoložljivost podjetja s ciljem povečati učinkovitost in zmanjšati stroške.
CAPTANA AVTOMATIZIRANO SPREMLJANJE POLIC V SUPERMARKETU
V maloprodajni praksi deluje avtomatizirano spremljanje polic Captana na naslednji način: Kupec vzame izdelek s police, nato pa se to dejanje pošlje kot sporočilo na pametni telefon ali osebni digitalni pomočnik (PDA) zaposlenega. Zaposleni lahko nato na digitalnem zemljevidu natančno vidi, kateri izdelek je treba dopolniti ali ponovno naročiti na katerem mestu v trgovini. Zahvaljujoč programski opremi je potreba takoj vidna, osebje pa se lahko neposredno odzove in se izogne praznim policam.
Želite v svojo infrastrukturo vključiti sistem Captana za varen in učinkovit pregled zalog in optimizacijo zalog na policah? Z veseljem vam bomo svetovali, kako lahko to funkcijo z dodano vrednostjo za digitalno označevanje cen v vašem maloprodajnem ali industrijskem okolju uvedete. Za stik z nami preprosto kliknite spodnji gumb.
Ähnliche Produkte
- Queuing Solution | Linistry
Z inteligentnim upravljanjem čakalnih vrst Linistry lahko odpravite čakalne dobe za stranke in jim ponudite prvovrstne storitve.
- Content-Management | Screeenr
Screeenr je digitalna platforma za centralizirano upravljanje digitalnih oznak in interaktivnih svetovalcev za izdelke.
- Captana - Automated Shelf Monitoring
Upravljanje zalog v realnem času zagotavlja avtomatizirano spremljanje polic v realnem času „Captana“, ki ga je razvil SES-imagotag v povezavi z elektronskimi etiketami za police.