Elektronske cenike za WineHub

Vinoteka WineHub v Budimpešti ponuja neprekosljivo izkušnjo za ljubitelje vina in vse, ki so navdušeni nad izvrstnimi pijačami. Obsežna ponudba obsega več kot 700 različnih izdelkov, vključno z nekaterimi najboljšimi vini na svetu, visokokakovostnimi žganimi pijačami in elegantnimi kozarci. Vzdušje v trgovini, ki ga zaznamuje estetska in elegantna notranjost, ustvarja prijetno okolje. Cene so prikazane diskretno in se harmonično vključujejo v celotno sliko, tako da sta v ospredju vedno užitek in kakovost izdelkov.

Družba WineHub se je soočila z izzivom učinkovitega upravljanja dinamičnega oblikovanja cen in nenehno spreminjajočega se portfelja izdelkov. Vodstvo je iskalo rešitev za hitro in natančno prilagajanje cen in informacij, ne da bi pri tem vložili veliko ročne energije. Sistem elektronskega označevanja polic (ESL) se je izkazal za idealno izbiro. Ne le da omogoča samodejno posodabljanje cen in informacij o izdelkih, temveč tudi fleksibilnost prikaza dodatnih informacij, kot so ekskluzivni popusti za člane kluba ali posebne promocije, neposredno na etiketah. Izbrana je bila etiketa Newton Lite Label podjetja SOLUM.

Tehnologija in tradicija

Uvedba digitalnih cenikov v WineHubu ni bila le tehnična inovacija, temveč tudi strateška odločitev. Od trenutka odprtja trgovine je bilo za vodstvo pomembno, da uvede sistem, ki bo omogočal hitro in učinkovito oskrbo strank. Čas, hitrost in natančnost so bili pri tem ključni dejavniki. Medtem so digitalni ceniki postali nepogrešljivi za WineHub, saj podjetju omogočajo, da se hitro in prožno odziva na spremembe na trgu ter vedno ostane konkurenčno.